Betalningsavin saknas på februarifakturan

Betalningsavin saknas dessvärre på de fakturor som skickats ut från oss nu i februari. Vi felsöker detta så att det blir rätt på kommande faktura. Om du behöver avin för att kunna betala din faktura, vänligen kontakta vår kundservice så hjälper vi dig. Tack för din förståelse.

Hoppa till huvudinnehåll

Installatör

Tack för att du har valt det miljövänliga alternativet för uppvärmning av din fastighet. Det finns en del att tänka på i samband med installationen och för att underlätta och åstadkomma ett så bra resultat som möjligt har vi samlat viktig information nedan.

Anmäl fjärrvärmeinstallationen

Innan din fjärrvärmeanläggning kopplas in eller fjärrvärmecentralen byts ut, måste du skicka in en fjärrvärmeanmälan till oss, via e-post eller vanlig post:

Kontakta oss

Kundservice

Trelleborgs Energi

0410-73 38 00

Inför provtryckning

När installationen är klar ska anläggningen provtryckas med ca 24 bar (ö) för täthetskontroll under översyn av kontrollant från Trelleborgs Energi. Ett provtryckningsprotokoll ska fyllas i och lämnas över till Trelleborgs Energi på plats. Detta måste vi ha innan vi kan godkänna installationen och koppla på värmen.

Vid frågor om inkoppling, besiktning och plombering, vänligen kontakta kundservice.